Kundeservice 71 99 56 97 Man til tor 7 - 14 og fre 7 - 12

Når du handler på Watchmen.dk handler du med CoverMe ApS med CVR: 36 96 93 77

 

1. BETALINGSPROCEDURE

 

1.1 Betalingsmetoder og korttyper

Alle transaktioner varetages af Bambora.  Hos Watchmen.dk tager vi imod følgende korttyper: 

  • Visa
  • Dankort
  • Mastercard 

Der tages ikke gebyr ved betaling på Watchmen.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Watchmen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Dertil tilbyder vi også̊ betaling igennem en bankoverførelse, bemærk dog at der kan være en længere transaktionstid, hvilket har indflydelse på leveringstiden. Du skal forvente en længere leveringstid ved betaling med bankoverførelse (obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen). 

Bankoplysninger:

AL Bank RegNr: 5398 Kontonummer: 0000247157

Skriv venligst ordrenummer i emnefeltet ved alle bankoverførelse, således vi kan identificere ordren.

 

1.2 Sikker betaling

Alt trafik igennem Watchmen.dk er sikret igennem vores SSL certifikat, hvilket krypterer din forbindelse med en 256 bit kryptering, hvorfor andre computere ikke kan afkode information du angiver på vores side. Du kan tjekke om din forbindelse er krypteret, ved at trykke på den grønne hængelåse ved HTTPS i fanen.

Er du i det mindste i tvivl om sikkerheden er du mere end velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, eller benytte dig af vores kontaktside.

 

1.3 Pengene tilbage

Såfremt du ønsker at returnere dit købte produkt, og ønsker pengene tilbage, foretager vi en bankoverførelse så snart returneringen er blevet accepteret af kundeservice. Se yderligere informationer under punkt 5.3 – procedure ved returnering-

 

2. PERSONDATA POLITIK

 

Som internetbruger efterlader du dig elektroniske spor, hvilket giver mulighed for at følge din færden på internettet. Der kan gives eksempler som f.eks. Google og Facebook, der ud fra din færden på internettet kan vise dig annoncer på baggrund af din færden.

2.1 Cookies

Hos Watchmen.dk benytter vi cookies, der bliver opbevaret i 420 timer efter sidste besøg. Vi benytter disse cookies til at huske hvad du har lagt i din indkøbskurv således at ved dit næste besøg hos Watchmen.dk kan fortsætte med at shoppe. Du kan altid slå cookies fra i din browser.

Alt cookies er implementeret af CoverMe ApS - Heri indgår cookies fra Google Analytics og Google Adwords.

Webstatistik.

Vi bruger en webstatistik på watchmen.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Watchmen.dk.

2.2 Geolocation efter IP

Vi anvender geolocation efter IP ved at faslå hvor fra i verdenen du besøger os. Dette gør vi, da vi udelukket er en dansk virksomhed med lager i Danmark og sælger udelukket i Danmark til danske statsborgere. Ønsker du at handle hos os fra et andet land, er du velkommen til at kontakte kundeservice for en løsning.

2.3 Personlige oplysninger

Watchmen.dk har kun adgang til dine personlige oplysninger som du indtaster ved et køb (navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse). Disse oplysninger benytter vi udelukket til faktura og leveringsadresse. Vi udleverer eller sælger ikke informationer videre til tredjepartsvirksomheder, eller andre interessenter.

Vi kan IKKE se dine kortoplysninger som du indtaster på siden, da disse er krypteret med en 256 bit kryptering igennem vores SSL certifikat.

Personoplysningerne registreres hos CoverMe ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for CoverMe ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Watchmen.dk er CoverMe ApS.

Oplysninger afgivet til Watchmen.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos CoverMe ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til CoverMe ApS via e-mail kundeservice@watchmen.dk.

2.4 Kort informationer

Watchmen.dk har ikke adgang til kundens kortinformation. Alt data er sikret igennem Stripe, Inc. Samt en 256 kryptering af din forbindelse til Watchmen.dk. Se punkt 1.2 Sikker betaling.

 

3. LEVERING

 

3.1 Leveringsmetode

Leveringsmetoden er med Post Danmark som pakkepost, og du modtager et track & trace på E-mail. Levering uden omdeling er kr. 0,-. Ved levering direkte til din dør er fragtprisen kr. 39,-. Er du ikke hjemme, skal pakken afhentes ved nærmeste Post Danmark pakkebutik næstkommende hverdag.

3.2 Leveringstid

Leveringstiden er som regel 1-2 hverdage. Er pakken ikke ankommet i løbet af 4 hverdage bør du kontakte kundeservice.

3.3 Pakken er beskadiget ved levering

Modtager du en beskadiget pakke kan du nægte at modtage pakken, og den vil automatisk blive sendt tilbage til Watchmen.dk, og du vil i løbet af 1-3 hverdage blive kontaktet af kundeservice, hvor i vil aftale om hvorvidt du skal have pengene tilbage, eller modtage en ny pakke.

Modtager du en intakt pakke hvor indholdet er beskadiget, bør du kontakte kundeservice med det samme, hvor der vil blive aftalt hvorvidt du skal have penge tilbage, eller om du vil have byttet produktet til et nyt og ubeskadiget produkt.

3.4 Forkert indhold i pakken

I tilfælde af du har modtaget en pakke med forkert indhold, bør du kontakte kundeservice hurtigst muligt, hvor du vil få returneret indholdet eller byttet til det rigtige indhold.

3.5 Pakken har været åbnet

I tilfælde af at pakke har været åbnet bør du enten nægte at modtage pakken, da dette vil være Post Danmarks ansvar. I tilfælde hvor du modtager pakken, og først opdager den har været åbnet efter, bør du med det samme tage et billede af pakken, og dernæst kontakte kundeservice og forhøre dig om sagen.

 

4. FEJL OG MANGLER

 

Modtager du din ordre og opdager fejl eller mangler, bør du med det samme kontakte kundeservice på mail eller telefon. For at sikre dig at kundeservice bedst kan hjælpe dig, er det en god idé at tage et billede der viser og illustrerer fejlen. Hvis du vælger at kontakte kundeservice på mail bør du skrive en kort beskrivelse, og eventuelt om du vil have pengene tilbage, eller byttet til at andet eller nyt produkt produkt.

Købelovens mangelregler kan findes anvendelse.

 

5. FORTRYDELSESRET

 

5.1 Fuld tilfredshed eller pengene tilbage

Vi yder fuld tilfredshed eller pengene tilbage, du skal blot kontakte os inden 28 dage efter modtagelse af ordren. Se yderligere information i næste punkt. Se yderligere i punkt 5.3.

5.2 28 dages fortrydelsesret

Ved online shopping har du krav på minimum 14 dages returret, hvilket vi hos Watchmen.dk har forøget til 28 dage. Du skal kontakte os inden 28 dage, med henblik på at lave en returnering. Kontaktes vi ikke inden 28 dage, er vi ikke forpligtiget i at opfylde dit krav om returnering.

5.3 Procedure ved fortrydelsesret

Hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten, skal du kontakte Watchmen.dk inden udløb af fortrydelsesretten. Du skal senest 28 dage efter du har meddelt os at du ønsker at returnere et produkt, sende produktet tilbage. Har du overskredet tidsfristen er Watchmen.dk ikke forpligtiget til at foretage en refundering.

Du skal selv betale de udgifter som er forbundet med returneringen af varen, og du har ydermere ansvar for, at varen er pakket forsvarligt. Ydermere har du ansvaret for at pakken bliver leveret på vores lageradresse i Vejle, inden 28 dage efter du har meddelt at produktet skal returneres. Du skal printe en returformular ud og medsende varen.

Hvis du udøver din fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 28 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Ved returnering hæfter du for forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens udseende og egenskaber.  Watchmen.dk vil lave en konkret vurdering af varens værdi i hver enkelt sag.

Ved returnering af ordre hvori der er leveret en gratis gave fra Watchmen.dk, skal denne gratis gave ligeledes returneres. (F.eks. køb et ur og få et ur gratis -> begge ure returneres)  

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Retur adresse:

CoverMe ApS

Stormgade 9 kld th

7100 Vejle

 

Juridiske adresse:

CoverMe ApS

Stormgade 9 kld th

7100 Vejle

CVR: DK36969377

 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Venligst mærk pakke med ”retur” et synligt sted.

Returneringen bør indeholde produktet og alt som fulgte med.

 

6. RETURNERING

 

Ved returnering gør de 28 dages returret sig gældende, se venligst punkt 5 til 5.3

 

7. 2 ÅRS REKLAMATIONSRET

 

7.1 Uret er gået i stykker, hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice hurtigst muligt, vi anbefaler at have dokumentationen i orden, så som billeder og beskrivelse af skaden eller fejlen.

7.2 Betingelser for reklamationsret

Følgende betingelser vil altid gøre sig gældende ved enhver sag i reklamationer, såfremt alle ikke er opfyldt kan der ikke garanteres en reklamationssag. For nærmere information bedes du kontakte kundeservice. Kundeservice@watchmen.dk

Alle reklamationssager skal ske senest 2 år efter modtagelsen af produktet, såfremt denne frist er overskredet kan watchmen.dk ikke garantere erstatning, reparation eller anden form for tilgodehavende, med mindre andet er aftalt skriftligt.

I tilfælde af kunden ønsker at gøre brug af reklamationsretten og første betingelse er opfyldt, skal der gøres opmærksom på følgende punkter hvor reklamationen ikke gælder

Ved misbrug eller misligeholdelse af ur.
Dykket med uret under den maximale grænse for det pågældende ur eller ved fejlagtig brug af uret i forbindelse med vand. Se mere her

- 3 ATM/ 30 meter må ikke udsættes for vand.

- 5 ATM må man gerne svømme med, ikke dykke.

- 10 ATM må man gerne svømme og dykke med, inden for tryk-grænsen.

Skader som er lavet af brugeren selv (f.eks. tabt, smidt med eller anden form for misbrug)

Som udgangspunkt dækker reklamationen hvor fejlen er sket fra producentens side, dvs. alle skader der er påført af brugeren selv anses ikke godkendt i sager om reklamationer.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

CoverMe ApS

Stormgade 9 kld th

7100 Vejle

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Få 10% rabat på din første ordre!